شناسهٔ خبر: 153431 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی منصوب شد

1 طی حکمی از سوی سید احمد موسوی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی، بابک نجفیان بعنوان سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روز چهارشنبه مورخ ۲۹ آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور سید احمد موسوی، سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان آیین تکریم و معارفه “معاون مسکن و ساختمان” اداره کل راه و شهرسازی استان در محل سالن کنفرانس اداره کل با حضور معاونین و مجموعه همکاران معاونت مسکن و ساختمان برگزار شد.

در این مراسم طی حکمی از سوی سید احمد موسوی سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان، “بابک نجفیان” به عنوان سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان منصوب و از زحمات و تلاش های جعفر حسن زاده، سرپرست سابق این معاونت تقدیر به عمل‌آمد.
از سوابق بابک نجفیان می توان به مشاور مدیرکل در حوزه شهرسازی و معماری، معاون شهرسازی و معماری ، معاون املاک و حقوقی، رییس اداره عمران و بهسازی شهری ، جانشین مدیر مسکن و دبیر ستاد مسکن مهر شرکت عمران شهر جدید سهند، رییس دبیرخانه شورای مسکن و دبیر ستاد مسکن مهر استان، مشاور مدیر کل در طرح مسکن مهر و رییس اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان اشاره کرد.