شناسهٔ خبر: 153504 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی منصوب شد

مهندس یوسف زاده با ابلاغ حکمی از سوی وزیر راه شهرسازی، عباس یوسف زاده به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان مرکزی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی(استان مرکزی)، با ابلاغ حکمی از سوی وزیر راه وشهرسازی، عباس یوسف زاده به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان مرکزی منصوب شد.

 متن حکم بدین شرح است:

نظر به توانمندی و شایستگی جنابعالی به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست اداره کل و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان مرکزی منصوب مینمایم.

 شناسایی نظام مسائل عمومی و اختصاصی مردم منطقه در حوزه های تخصصی ذیربط، اتخاذ تصمیمات و راهکارهای نوآورانه فناورانه و مردم پایه و اجرای منسجم طرح های پیشران پیشرفت در حوزه های مسکن و شهرسازی و حمل و نقل با همکاری هدایت و حمایت معاونین سازمانها و شرکت های مادر تخصصی وزارتخانه،استاندار محترم، شورای برنامه ریزی و توسعه استان، شورای اداری و مجمع نمایندگان استان ازاولویت های کاری شما میباشد.

 امید واثق دارم با پیش رو قرار دادن اسناد مصوب بالادستی، سیاستهای ابلاغی و رعایت قوانین و مقررات در تعامل سازنده و مؤثر با دستگاههای اجرایی و بخش عمومی غیر دولتی و نهادهای انقلابی استان و همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت آحاد مردم، معتمدین و تشکلهای نخبگانی به ویژه زنان و جوانان در قالب های هیأت های اندیشه ورز و تشکیل و شبکه سازی هسته های پیشرفت شهرستان و استان، نسبت به شکوفایی قابلیت های طبیعی، انسانی، دانشی و قومی - فرهنگی استان مرکزی اقدام نمائید و با توکل به خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) ، بکارگیری رهنمودهای مقام عظم رهبری (مدظله العالی) و سیاستهای دولت مردمی زمینه ساز تحقق چشم انداز ایران پیشرفته و قوی باشید.