شناسهٔ خبر: 153537 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت؛

انجام ۲۰۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

سید شهرام کهریزی مدیرکل کرمانشاه ️سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام نزدیک به ۲۰۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای مواصلاتی طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) سید شهرام کهریزی، با اشاره به شرایط نامساعد جوی در محورهای مواصلاتی طی ۴۸ ساعت گذشته، گفت: در این مدت ۴۴ ساعت بارش باران و ۷ ساعت بارش برف در محورهای استان داشتیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تردد در همه محورهای استان برقرار است، اظهار کرد: هم اکنون در اکثر محورهای سطح استان بارندگی گزارش شده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام ۱۹۶ کیلومتر باند عملیات برف‌روبی در محورهای در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد و عنوان کرد: در این مدت ۲۵ مورد ریزش برداری داشته ایم که کار ریزش برداری انجام شده است. عمده این ریزش‌ها نیز در منطقه اورامانات خصوصاً شهرستان های جوانرود و روانسر بوده است.

کهریزی با بیان، اینکه ۴۳ تن شن و نمک برای تسهیل تردد در محورهای مواصلاتی  استان مصرف شده است، خاطرنشان کرد: ۴۷ نفر نیرو و ۲۴ دستگاه ماشین آلات در این مدت پای کار بودند.

وی با اشاره به تداوم بارش در محورهای مواصلاتی استان؛ به کابران جاده‌ای کرد از ترددهای غیرضروری در مسیرها خودداری کرده و در صورت لزوم حتماً زنجیر چرخ همراه داشته باشند و از سالم بودن تجهیزات خودرو از جمله مه شکن، برف پاکن، سیستم گرمایشی و... مطمئن شوند.

کهریزی در پایان افزود: آماده باش نیروهای راهداری و راهدارخانه‌های استان تا پایان بارش‌ها ادامه خواهد داشت.