شناسهٔ خبر: 153575 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

وجود ۸۰ باب نمازخانه بین راهی در همدان /ساخت ۲ باب نمازخانه جدید

مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از وجود ۸۰ باب نمازخانه بین راهی و ساخت ۲ باب نمازخانه جدید در محورهای استان همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (همدان) مهرداد آهکی مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده بین وزارت راه و شهرسازی و ستاد اقامه نماز کشور عنوان کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ساخت ۴۰ باب نمازخانه بین راهی را در اقصی نقاط کشور در دستور کار خود دارد که بر همین اساس سهمیه استان همدان ساخت ۲ باب نمازخانه بین راهی است.

آهکی تصریح کرد: عملیات ساخت ۲ باب نمازخانه در دو نقطه از استان همدان (راهدارخانه سوباشی و محور ملایر-آورزمان ) را با توجه به سهمیه اعطایی در دستور کار خود قرار داده  که با تخصیص اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان هم اکنون با پیشرفت فیزیکی میانگین ۶۰ درصدی در حال اجرا است.

وی با اشاره به وجود ۸۰ باب نمازخانه بین راهی در استان گفت: این نماز خانه ها در ۴۲مجتمع‌ های خدماتی رفاهی، ۳۵ باب راهدارخانه و مساجد بین راهی قرار دارد.

مدیرکل راهداری استان همدان تاکید کرد: تمامی نمازخانه های موجود در مجتمع های خدماتی رفاهی بصورت دوره ای توسط کارشناسان اداره کل راهداری و ستاد اقامه نماز بازدید می شود هموطنان و هم استانی های گرامی نیز می توانند در صورت مشاهده مواردی چون عدم نظافت،معیوب بودن سیستم گرمایشی و... با سامانه های ۱۴۱ تماس حاصل نمایند تا همکاران بنده در اسرع وقت موارد اعلامی را پیگیری و نسبت رفع آنها اقدام خواهند کرد.