شناسهٔ خبر: 153611 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی ۲۷ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی

دکتر حمزه لو معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۲۷ طرح تولیدی خدماتی و طرح تفصیلی و تغییر کاربری در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رسول عطایی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جلسه کارگروه امور زیربنایی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: پیشنهاد طرح الحاق اراضی روستاهای واقع در حریم شهرهای استان با ۵۳۲ هکتار مساحت در این جلسه تصویب شد.

وی ادامه داد: طرح اصلاح ضوابط ساخت و ساز در بافت های فرسوده شهر قره ضیاالدین از دیگر موارد مصوب این جلسه بود.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین ۲۱ طرح تولیدی و صنعتی با نظر اعضا به تصویب رسید.

عطایی افزود: چهار مورد از این طرح ها جهت بررسی مجدد اعضا کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان‌غربی ارجاع داده شدند.

وی بیان کرد: همچنین ۲ طرح مطرح شده در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان‌غربی با نظر اعضا به تصویب نرسید.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی افزود: طرح سکونتگاه‌های جدید ساحلی با رویکرد مولد سازی و دریاپایه از مهمترین موارد مطرح شده در این جلسه بود که با نظر اعضا به تصویب رسید.