شناسهٔ خبر: 153630 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل کل راه و شهرسازی کرمانشاه مطرح کرد؛

آماده برگزاری تورهای مردمی بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن هستیم

مدیرکل کل راه و شهرسازی کرمانشاه مطرح کرد: مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از ایجاد تورهای مردمی برای بازدید متقاضیان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن خبر داد و افزود: مردم در این تورها می‌توانند با موقعیت ملک مورد نظرشان قرار گرفته و از نزدیک شاهد روند پیشرفت پروژه‌ها باشند.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در دویست و بیست و چهارمین جلسه شورای مسکن استان که به‌ریاست محمدطیب صحرایی استاندار و با حضور طهماسب نجفی معاونت هماهنگی امور عمرانی برگزار شد، با اشاره به‌اینکه با حمایت‌های استاندار کرمانشاه، اقدامات خوبی در روند ساخت و ساز مسکن در استان انجام شده است، گفت: زمین‌های مناسبی برای ساخت واحدهای نهضت ملی مسکنِ شهری در نظر گرفته شده است و امیدواریم تا پایان اسفند ماه تمام زمین‌ها به متقاضیان اهدا شود.

وی بر شفافیت کامل در قطعه‌بندی و واگذاری زمین‌ها تاکید کرد و گفت: مردم می‌توانند از نزدیک و حضوری شاهد عدالت در نحوه اختصاص زمین و قطعه‌بندی آنها باشند که قطعا این شفافیت باعث اعتماد بیشتر به دولت خدمتگزار و مردمیِ سیزدهم خواهد شد.

الماسی همچنین به اهمیت استفاده از مصالح بومی در اجرای طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد و گفت: حمایت های لازم از تولید کنندگان و فروشندگان داخلی استان انجام می شود و باید استفاده از پیمانکاران بومی و مصالح تولیدکنندگان داخل استان در اولویت باشد.

وی تصریح کرد: علاوه بر استفاده از نیروهای کارگری بومی، سازندگان از مصالح تولیدی درون استان نیز استفاده خواهند کرد تا این امر موجب چرخش مالی در استان شود.

لازم به‌ذکر است در این جلسه گزارشی از روند پیگیری پروژه‌های مشکل‌دار و طرح‌های مصوب پروژه‌های نهضت ملی مسکن ارائه شد.