شناسهٔ خبر: 153640 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

️سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

۳۷۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه

کهریزی مدیرکل راهداری کرمانشاه ️سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: به دنبال ورود سامانه بارشی به جو استان کرمانشاه و بارش برف و باران طی۷۲ ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان بالغ بر ۳۷۰ کیلومترباند عملیات برف روبی انجام دادیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) سیدشهرام کهریزی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته همچنان برش برف و باران را در محورهای استان داشتیم، افزود: در این مدت ۲۱ ساعت بارش برف و ۱۸ ساعت بارش باران در محورهای مواصلاتی کرمانشاه داشتیم و ۱۷۸ کیلومترباند از مسیرهای اصلی و فرعی استان عملیات برف روبی انجام شده است.  

وی از انجام ۲۲ مورد ریزش برداری در محورهای مواصلاتی و مصرف بیش از ۵۰ تن شن و نمک برای تسهیل در تردد کاربران جاده ای خبر داد و عنوان کرد: ۴۱ نفر نیرو و ۲۹ دستگاه ماشین آلات در این عملیات حاضر بودند.

به گفته سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، عمده بارش برف در محورهای شهرستان پاوه و اورامانات بوده است.

کهریزی با بیان اینکه در مجموع طی ۷۲ ساعت گذشته بالغ بر ۶۲ ساعت بارش باران و ۲۸ ساعت بارش برف در محورهای استان کرمانشاه داشتیم و در مجموع ۳۷۰ کیلومتر برف روبی و ۴۷ مورد ریزش برداری در محورها انجام شده است، تاکید کرد: ۸۸ نفر نیرو و ۵۳ دستگاه ماشین آلات طی ۷۲ ساعت گذشته کار برف روبی و ریزش برداری محورها را انجام دادند.

وی اظهار کرد: باتوجه به نظارت تصویری و گزارش مرکز مدیریت راه ها در حال حاضر تردد در کلیه محور های مواصلاتی استان کرمانشاه در حال انجام است.

کهریزی با بیان اینکه تا پایان فصل زمستان تمام امکانات و تجهیزات راهداری در آماده باش است، خاطرنشان کرد: ۴۵۰ نیروی راهدار در قالب ۴۹ اکیپ  و ۴۶ راهدارخانه ثابت و موقت نیز در همه نقاط استان در آماده باش هستند.