شناسهٔ خبر: 153722 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست مشترک راهداری و پلیس راه برای افزایش ایمنی در محورهای فارس برگزار شد

نشست مشترک راهداری و پلیس راه برای افزایش ایمنی در محورهای فارس نشست مشترک راهداری و پلیس راه برای افزایش ایمنی در محورهای استان و افزایش تعامل و هماهنگی در اجرای هر چه بهتر طرح های ترافیکی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)، نشست مشترک راهداری و پلیس راه برای افزایش ایمنی در محورهای استان و افزایش تعامل و هماهنگی در اجرای هر چه بهتر طرح‌های ترافیکی برگزار شد.

علیرضا راستیار در این نشست گفت: خروجی این نشست ها و تعامل‌ها می‌بایست به نفع و در خدمت مردم باشد و خدمات رسانی به مردم را با کیفیت‌تر کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس افزود: استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌های خدمات رسان جاده ای و مرتبط به ترافیک برون شهری ضروری و در کاهش حوادث ترافیکی نیز بسیار مؤثر است.

راستیار در ادامه یادآور شد: فرهنگ سازی و استفاده از ظرفیت سیستم‌های هوشمند حمل و نقل جاده‌ای در پیشگیری از حوادث ترافیکی بسیار مهم و اثرگذار است.

وی اظهار کرد: در حوزه راهداری اقدامات بسیاری از جمله اقدامات زود بازده و کم هزینه برای افزایش ایمنی صورت پذیرفته‌است.

راستیار گفت: راه اندازی گشت‌های مشترک راهداری و پلیس در ایام با ترافیک بالا بسیار حائز اهمیت است و ضروری است ادارات شهرستان‌ها به اتفاق پلیس راه با جدیت بیشتر برنامه ریزی‌های لازم را به عمل آورند، چرا که حضور پلیس و راهداری در جاده‌ها در برقراری تردد ایمن و روان بسیار مؤثر است.

سرهنگ دهقانی فرمانده پلیس راه شمال استان فارس نیز در این نشست ضمن ارائه توصیه‌هایی گفت: توقع داریم با هماهنگی و تعاملاتی که شده و برنامه ریزی‌هایی که به عمل آمده شاهد کاهش حوادث ترافیکی در سطح راه‌های استان فارس باشیم.

بر اساس این گزارش در این نشست، معاونین و رؤسای ستادی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و مسئولان پلیس راه هر کدام به نقطه نظرات خود پرداختند.