شناسهٔ خبر: 153761 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری نخستین جلسه هم‌اندیشی کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن بجنورد در خراسان شمالی

نخستین جلسه هم‌اندیشی کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن بجنورد در خراسان شمالی دبیر و عضو کارگروه املاک و مستغلات خراسان شمالی از برگزاری نخستین جلسه کارگروه تنظیم و کنترل بازار رهن و اجاره مسکن شهر بجنورد با هدف ساماندهی و هماهنگی لازم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان‌شمالی)، عیسی رحیم زاده گفت: جلسه هم اندیشی دستگاه‌های عضو کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات شهرستان بجنورد با حضور مسئولین گروه گشت مشترک ساماندهی مشاورین املاک روز دوشنبه مورخ چهارم دی ماه سال جاری در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

وی اظهار کرد: کلیه اعضای حاضر در جلسه بر شخصیت حقوقی واحد و اهتمام گروه گشت در راستای ساماندهی مشاورین املاک اتفاق‌نظر داشته و مقرر شد برابر برنامه مدون بازرسی و آسیب شناسی‌های حوزه فعالیت موصوف انجام و گزارشات به سمع و نظر کارگروه استانی و کشور رسانده شود.

عیسی رحیم زاده با اشاره به تکلیف شورای مسکن کشور در جهت تنظیم و کنترل بازار مسکن گفت: تکلیف و وظیفه قانونی برای نظم بخشی و کنترل صنف مشاورین املاک با عمل به دستورالعمل‌ها و وظایف کلیه دستگاه‌های مسئول در کارگروه عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: در مواردی نیز اهتمام در جهت حل معضلات و خلع‌های قانونی وجود دارد که در این جلسه تصمیمات مهمی اخذ و پیگیری لازم برای به ثمر رسیدن آن از کارگروه استانی و کشوری صورت خواهد پذیرفت.