شناسهٔ خبر: 153987 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با استاندار خراسان شمالی

دیدار رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با استاندار خراسان شمالی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و تیم سازمان ملی مسکن با استاندار خراسان شمالی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، ارسلان مالکی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: حضور سه گروه از سازمان ملی مسکن در استان خراسان شمالی جهت بررسی وضعیت برنامه های اجرایی،  پایش در بخش زمین و مسکن،مشکلات مردم در حوزه مسکن ، پروژه‌های نهضت ملی مسکن انجام می شود.

وی اولویت وزارت راه و شهرسازی را نهضت ملی مسکن اعلام کرد.

در ادامه این دیدار استاندار خراسان شمالی گفت : در این سفر مطالباتی که از گذشته باقی مانده همچون واگذاری ها و الحاق ها باید تصمیم گیری شود.

محمدرضا حسین نژاد افزود: هدف گذاری استان در راستای همدلی، همکاری و همراهی دستگاه های اجرایی در مسیر منویات دولت سیزدهم انجام می شود.

وی اظهار داشت: الحاق هزار هکتار مهم ترین اتفاق رخ داده بود که به موجب آن توسعه شهر رقم می خورد.

سیدعلی میرکریمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز تعیین تکلیف اراضی تپه معصوم زاده ، تسهیلات بانکی ، مسکن های مهر نیمه تمام در استان ،تصمیم گیری در خصوص بیست پرونده راکد را مهم ترین مطالبات مردم استان در این حوزه عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ۲۳۰۰ هکتار زمین برای الحاق شناسایی شده است، افزود: مهم ترین مشکل ما در این حوزه مطالعات امکان سنجی با حضور مشاور است که این اتفاق در حال حاضر در مرکز استان رخ داده اما در شهرستان ها هم باید انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: ۲۷ هزار مسکن ملی در حال ساخت داریم که جزو ده استان برتر کشور هستیم.