شناسهٔ خبر: 153993 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شهر جدید رامشار سیستان و بلوچستان برگزار شد

سیستان مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، ائمه‌ جمعه، فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان هامون و جمعی از مسئولین شهرستان زابل در شهر جدید رامشار سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سیستان و بلوچستان، مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و سالروز وفات حضرت ام البنین(س) با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان، ائمه‌ جمعه، فرماندار  و اعضای شورای اداری شهرستان هامون و جمعی از مسئولین شهرستان زابل در شهر جدید رامشار سیستان و بلوچستان برگزار شد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید رامشار در این مراسم گفت: سردار دلها با شناخت عمیق آرمانهای انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب، استکبارستیزی و  مبارزه با اشرار را سرلوحه عمر با ارزش خود قرار داد.

ابوذر نکویی افزود: پشتکار و جدیت و وفای به عهد را از ویژگی‌های بارز شخصیتی سردار شهید سلیمانی برشمرد و گفت: همین امر باعث موفقیت او در تمام ماموریت‌ها و ماندگاری نام او در اذهان تمام مردم دنیا به ویژه کشورهای اسلامی شده است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب به حق و در مقام ایشان از مکتب شهید سلیمانی یاد کرد که نشان دهنده عظمت و بزرگی این سردار بود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید رامشار گفت: سلیمانی یک سردار بزرگ برای ملت ایران و جهان اسلام است که خدمات بسیار ارزشمندی در برابر تهدیدات تروریستی به اسلام کرده است.

 حجت الاسلام‌ و المسلمین گزمه امام جمعه شهرستان هامون نیز در این مراسم به بیان فضائل و ویژگی های معرفتی حضرت ام البنین (س) و بزرگداشت شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی پرداختند.

گفتنی است در پایان این مراسم به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا از جمعی از مادران معزز شهدای شهرستان هامون (شهید خیاطی، شهید شهرکی، شهید سرگزی، شهید کفاش و شهید بولاغ) تقدیر به عمل آمد.

مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار  سلیمانی در شهر جدید رامشار سیستان و بلوچستان برگزار شد

مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار  سلیمانی در شهر جدید رامشار سیستان و بلوچستان برگزار شد