شناسهٔ خبر: 154019 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به مناسبت ۹ دی

پیام مدیرکل کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه بمناسبت روز 9 دی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به‌مناسبت فرا رسیدن نهم دی ماه روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت پیامی صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه)، متن پیام رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به مناسبت روز ۹ دی به شرح زیر است: 

حماسه نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ تجلی قدرت الهی در هویت اسلامی و بنیان مردمی انقلاب اسلامی بود که با الهام از فرهنگ عاشورایی، توطئه چینان خارجی و فریب خوردگان و فتنه گران داخلی را مرعوب ساخت و بعنوان یک شاخص میان تکلیف گرایان حسینی با منحرفان و دنیا طلبان داخلی و اسلام ستیزان خارجی قرار گرفت. نهم دی ماه به عنوان حماسه عظیم حضور میلیونی مردم در دفاع از آرمان‌های انقلاب و تجدید میثاق با ولایت، برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده و ماندگار خواهد ماند. 

در این روز در واقع مردم با آفرینش حماسه‌ای عاشورایی توانستند سیلی محکمی به فتنه گران، آشوب طلبان و استکبار جهانی بزنند. ملت مسلمان و هوشیار ایران در نهم دی ماه ۱۳۸۸ همچون سایر ادوار گذشته با بصیرت عاشورایی خود با تجمع بزرگ و شکوهمند خود در این روز بار دیگر ضمن خنثی کردن توطئه‌های دشمن انزجار خود را از فتنه گران و سران استکبار اعلام کردند و این روز را در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار ساختند  و با پاسخی دندان‌شکن خواب مستکبران و فتنه گران را آشفته ساختند. 

اینجانب و کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی، بار دیگر با آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید عهد و میثاق نموده و با ابراز انزجار از دشمنان انقلاب و میهن اسلامی اعلام می‌داریم در راه اهداف مقدس انقلاب، رهبری و نظام جمهوری اسلامی از هیچ کوششی فروگذاری نخواهیم کرد.