شناسهٔ خبر: 154038 - سرویس زنان و امور خانواده
نسخه قابل چاپ

تقویم ورزشی وزارت راه و شهرسازی در آذرماه ۱۴۰۲

جنگل نوردی انجام برنامه جنگل نوردی پرسنل منتخب ادارات کل «راه و شهرسازی» و «راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای» شش استان، به همراه راه‌آهن شاهرود و تعدادی از بازنشستگان وزارت راه و شهرسازی، به علاوه قهرمانی کارمند اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در مسابقات یوگا قهرمانی کشور در تقویم ورزشی امسال وزارت راه و شهرسازی، ثبت شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، برنامه جنگل نوردی پرسنل منتخب ادارات کل «راه و شهرسازی» و «راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای» استان‌های خراسان رضوی، سمنان، البرز، تهران، کرمانشاه، ایلام، راه‌آهن شاهرود و تنی چند از بازنشستگان وزارت متبوع به میزبانی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان سمنان با مدیریت اداره کل خدمات پشتیبانی و رفاه وزارت راه و شهرسازی و سرپرستی جمشید محمدی در راستای تقویم ورزشی سال ۱۴۰۲  این وزارتخانه به مناسبت هفته حمل‌ونقل طی روزهای بیست و سوم و بیست و چهارم آذرماه برگزار شد.

تقویم ورزشی وزارت راه و شهرسازی در آذرماه ۱۴۰۲

همچنین، مسعود عسگری کارمند اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان در مسابقات یوگا قهرمانی کشور، موفق به کسب مدال طلا شد. این دوره از مسابقات کشوری در بخش مردان با حضور ۸۰ شرکت کننده از ۱۰ استان در پنج رده سنی شامل نونهالان ۹ الی ۱۱ سال، نوجوانان ۱۲ تا ۱۴، جوانان ۱۵ تا ۱۷ سال، بزرگسالان ۱۸ تا ۵۰ سال و پیشکسوتان بالای ۵۰ سال برگزار شد.

گفتنی است، این پیکارها ۲۳ آذرماه سالجاری به مدت ۲ روز به میزبانی استان همدان در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد و مسعود عسگری در رده سنی ۱۸ تا ۵۰ سال موفق به کسب رتبه اول و مدال طلا شد.

تقویم ورزشی وزارت راه و شهرسازی در آذرماه ۱۴۰۲