شناسهٔ خبر: 154048 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری خبر داد؛

بهره‌برداری از ۵۴ هزار و ۶۰۱ واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده طی دولت سیزدهم

آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از افتتاح و بهره‌برداری از ۲۶۰ واحد نوسازی شده در بافت فرسوده اردبیل همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان خبر داد و گفت: در دولت سیزدهم ۵۴ هزار و ۶۰۱ واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده احداث و بهره‌برداری شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی هم‌زمان با سفر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی به استان اردبیل و افتتاح ۶۶۰۰ واحد مسکونی در اردبیل و پل مرزی جدید اتومبیل‌رو آستارا، ۲۶۰ واحد نوسازی شده در استان تحویل متقاضیان می‌شود.

محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ضمن اعلام این خبر، گفت: در دهمین سلسله از افتتاح‌های نهضت ملی مسکن در شهر اردبیل ۲۶۰ واحد نوسازی شده به بهره‌برداری می‌رسد و تحویل متقاضیان خواهد شد.

آیینی تصریح کرد: با افتتاح ۲۶۰ واحد نوسازی شده در اردبیل، مجموع افتتاح‌های واحدهای نوسازی شده در دولت سیزدهم و در بافت‌های فرسوده شهری به ۵۴ هزار و ۶۰۱ واحد می‌رسد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران همراهی شهرداری‌ها و ترغیب مردم به نوسازی در بافت‌های فرسوده را یکی از راهکارهای دولت سیزدهم برای نوسازی مسکن و ارتقای تاب‌آوری شهرها عنوان کرد.