شناسهٔ خبر: 154075 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آسفالت بیش از ٢٢ کیلومتر از راه‌های روستایی ارومیه از ابتدای سال جاری تاکنون

باقرزاده معاون توسعه  آذربایجان غربی امسال بیش از ٧٠٠ خانوار، با آسفالت بیش از ٢٢ کیلومتر از راه‌های روستایی ارومیه از نعمت جاده آسفالته بهره مند شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، حسین باقرزاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارومیه با اشاره به عملکرد آسفالت راه‌های روستایی این شهرستان گفت: از ابتدای سال تا پایان آذر ماه جاری، در راستای ارائه خدمات حداکثری به مردم به‌ویژه در مناطق روستایی، این اداره کل در چارچوب وظایف سازمانی خود با جدیت تمام نسبت به ساخت و توسعه راه‌های روستایی در ارومیه پرداخته‌است.

وی ادامه‌داد: ساخت راه مناسب برای روستاها و مناطق کم‌برخوردار از جمله مهم‌ترین و شاخص‌ترین عوامل توسعه پایدار در زمینه زیرساخت‌های عمرانی بوده و نتایج مطلوبی از جمله محرومیت زدایی از مناطق کم‌برخوردار، مهاجرت معکوس از شهر به روستا، رونق اقتصادی منطقه و توسعه زیرساخت‌های گردشگری را به‌همراه دارد.

باقرزاده گفت: بیش از ٢٢ کیلومتر در قالب ١۵ پروژه در ارومیه زیر بار آسفالت رفت و طی این عملیات بیش از ٧٠٠ خانوار از نعمت جاده آسفالته بهره‌مند شده‌است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارومیه در پایان سخنان خود با اشاره به تعداد ابنیه فنی ساخته شده خاطر نشان کرد: در این ٩ ماه ١٧ ابنیه فنی با دهانه زیر ٨ متر، و ۵ ابنیه فنی با دهانه بالای ٨ متر در راه‌های روستایی ساخته شده‌است.