شناسهٔ خبر: 154086 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد؛

رفع تعرض از ۷۳۸ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در خوزستان

یگان حفاظت خوزستان فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، از رفع تعرض از ۷۳۸ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی به ارزشی بالغ بر ۴۸۲ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، سرهنگ فریدون عبادی فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان با اعلام رفع تعرض از ۷۳۸ هزار متر مربع از اراضی ملی و دولتی در خوزستان عنوان کرد: یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن، با سازماندهی نیروهای در اختیار، ضمن اجرای طرح تشدید حفاظت از اراضی و پیشگیری از وقوع تصرفات، در حوزه رفع تصرفات و تعرضات از اراضی تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن نسبت به اجرای احکام قضایی از اراضی اداره کل راه و شهرسازی و اعاده به وضع سابق اقدام کرده است.

عبادی بیان کرد: در راستای اجرای آئین نامه اجرایی قانون زمین شهری در اجرای احکام رفع تصرفات از اراضی با حضور نیروهای یگان حفاظت با همکاری مراجع قضایی و همکاران انتظامی از اراضی اداره کل راه و شهرسازی ۷۳۸ متر مربع از اراضی ملی آزادسازی شد. فرمانده یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ارزش ریالی این رفع تصرفات را ۴۸۲ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی افزود: صیانت از اراضی ملی خط قرمز اداره کل راه و شهرسازی استان است و با تمام قوا از اراضی ملی به عنوان میراث ماندگار نسل‌های آینده حفاظت می‌کنیم.

سرهنگ عبادی اضافه کرد: یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در استان خوزستان به طور مداوم و شبانه روزی تصرف‌ها و تعرض‌های احتمالی به اراضی دولتی را رصد کرده و در صورت اقدام به تخلف به طور قانونی موضوع را مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد داد.