شناسهٔ خبر: 154155 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری ششمین جلسه شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان

شورای هماهنگی روابط عمومی اصفهان در جلسه شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان بر همدلی و هم‌افزایی، یکپارچگی و همپوشانی روابط عمومی‌های عضو شورا در بحث اطلاع رسانی و در جهت جلب رضایت‌مندی مردم تأکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ جلسه شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان اصفهان به ریاست حسن کحال زاده رئیس شورا و با حضور مسئولان روابط عمومی‌های مجموعه‌های تابعه راه و شهرسازی به میزبانی اداره کل راه آهن استان برگزار شد.  

این جلسه با هدف ایجاد هماهنگی بیشتر میان مدیران روابط‌عمومی، مشورت برای حل مشکلات موجود، همکاری برای تسهیل و پیشرفت اقدامات حوزه اطلاع‌رسانی و استفاده بهینه از منابع در دسترس تشکیل و در طی آن تمهیدات لازم به‌منظور آمادگی برای برگزاری مراسم‌ها در دهه فجر و انتشار گزارشات و عملکردها اندیشیده شد.  

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به اینکه تدوین برنامه‌های نوین اطلاع‌رسانی به‌صورت یکپارچه و هماهنگ از اهداف تشکیل این شورا است، اظهار کرد: همکاری هرچه بیشتر واحدهای روابط‌عمومی دستگاه‌های ذیربط در امر ارتباطات و اطلاع‌رسانی در راستای شفاف سازی و ارائه عملکرد و در جهت تنویر افکار عمومی نقش به سزایی دارد.  

وی پس از استماع گزارش عملکرد و اقدامات انجام شده در حوزه اطلاع‌رسانی توسط دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اصفهان ضمن قدردانی از تلاش‌های به عمل آمده بر همدلی و هم‌افزایی، یکپارچگی و هم‌پوشانی روابط عمومی‌های عضو شورا در بحث اطلاع‌رسانی و در جهت جلب رضایت‌مندی مردم تأکید کرد.  

کحال زاده با اشاره به ظرفیت‌های رسانه‌ای موجود افزود: ضروری است امکانی فراهم شود تا در راستای سرعت بخشی به اطلاع‌رسانی، تمامی روابط عمومی‌های دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان اصفهان بتوانند از ظرفیت‌ها، پتانسیل‌ها و تجهیزات موجود یکدیگر در شرایط خاص بهره‌مند شوند چراکه هر چه روابط‌عمومی‌ها قوی‌تر عمل کنند می‌توانند نسبت به تنویر افکار عمومی اقدام کنند.  

وی با بیان نقش و وظایف روابط عمومی‌ها در دهه فجر، بر تزریق امید در مردم با نشان دادن خدمات دولت تأکید کرد و افزود: ضروری است تلاش شود تا برنامه‌های امسال با ایجاد ابتکار و خلاقیت برگزار شود.

کحال زاده ادامه داد: همچنین گزارش عملکرد دستگاه‌ها و فهرست پروژه‌های قابل افتتاح در این ایام تهیه و در قالب شورای هماهنگی اطلاع‌رسانی به صورت گسترده بازتاب داده شود.  

رئیس شورای هماهنگی ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: اقدام مشترک در راه اندازی شبکه‌های اجتماعی و بهره برداری از این ظرفیت در راستای شفاف سازی و سرعت بخشیدن به اطلاع‌رسانی‌ها در اولویت‌های کاری قرار دارد.  

گفتنی است در این نشست پیرامون برگزاری جشن ارائه قراردادهای طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، نحوه اطلاع‌رسانی و معرفی پروژه‌های خاص و مهم و... با همفکری اعضا تصمیم گیری و برنامه ریزی شد.