شناسهٔ خبر: 154168 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

تجلیل و تقدیر مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک از تلاشگران حمل و نقل کشور

مجید کیانپور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در پیامی ضمن تبریک هفته حمل و نقل از کلیه مدیران و تلاشگران حمل و نقل کشور با اهدای لوح تقدیر و یادبود تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،  روابط عمومی شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، همزمان با هفته حمل و نقل و گرامی داشت یکم دی ماه، روز راهدار مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، از تلاشگران و خادمان ملت در صنعت حمل و نقل و راهداری کشور، از طرف خانواده بزرگ همکاران شرکت آزمایشگاه فنی و تقدیر و قدردانی کرد و تلاش‌های جهادی حمل و نقل کشور را ستود. 

بنابر این گزارش در بخشی از پیام مدیرعامل شرکت آزمایشگاه خطاب به مدیران کل شورای حمل و نقل سراسر کشور، به نمایندگی از تمامی تلاشگران عرصه حمل و نقل، به مناسبت هفته حمل و نقل این گونه آمده است: صنعت حمل و نقل از دیرباز تا کنون صنعتی بالقوه، اثرگذار و توانمند بوده است و در مناسبات اجتماعی و اقتصادی نقش و جایگاه ممتاز و بی بدلیلی را بر عهده داشته است. نگاه ویژه و خاص دولت مردمی سیزدهم به تمامی حالتهای حمل و نقل و تاکید بر توسعه باکیفیت زیرساختها، افزایش ظرفیتها، سهولت بهره برداری و تعامل با همسایگان و احیای شاهراه‌های منطقه ای موید این مهم است.

این پیام به بیش از 300 تن از مدیران کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، فرودگاه‌ها، راه آهن، شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، بنادر و دریانوردی و سازمان هواشناسی و همکاران این شرکت در سراسرکشور اهداء شد. متن کامل پیام مجید کیانپور رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک بدین شرح است:

«صنعت حمل و نقل از دیرباز تا کنون صنعتی بالقوه، اثرگذار و توانمند بوده است و در مناسبات اجتماعی و اقتصادی نقش و جایگاه ممتاز و بی بدلیلی را بر عهده داشته است. نگاه ویژه و خاص دولت مردمی سیزدهم به تمامی حالتهای حمل و نقل و تاکید بر توسعه باکیفیت زیرساختها، افزایش ظرفیتها ، سهولت بهره برداری و تعامل با همسایگان و احیای شاهراههای منطقه ای موید این مهم است. یقینا" ساخت، توسعه و نگهداری مطلوب و با کیفیت زیر ساخت‌ها و دارایی های حمل و نقلی کشور، حاصل تلاش، همت و جهاد بی وقفه و شبانه‌روزی انسانهای متعهد و مدیران مدبری است که در مسیر حفظ سرمایه های ملی و سازندگی کشور و خدمت به ملت شریف ایران عزیز ، عزمی راسخ دارند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.از این رو خرسندم که در آستانه 26 آذر ماه 1402 و چهلمین لبیک به فرمان تاریخی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ، هفته حمل و نقل را به جنابعالی و تمامی تلاشگران و خدمت گزاران این صنعت تبریک عرض نموده و تداوم عزت و سربلندیتان را از خداوند متعال مسئلت نمایم.

مجید کیانپور
 رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل»