شناسهٔ خبر: 154262 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سه ماهه سوم سال جاری صورت گرفت؛

توزیع ۹۰۰ عدد کلاه ایمنی در سه ماهه سوم امسال برای راکبان موتورسیکلت

توزیع 900 عدد کلاه ایمنی در سه ماهه سوم امسال برای راکبان موتورسیکلت رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: آموزش راکبین، توزیع ۹۰۰ دستگاه کلاه ایمنی و نصب بیش از ۴۰۰ قطعه شبرنگ بر بدنه موتورسیکلت‌ها در محورهای ۱۵ روستا انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان تهران)، یوسف گیلک، رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران اظهار کرد: به منظور ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت و وانت‌بارها، ۹۰۰ عدد کلاه ایمنی، بیش از ۴۰۰ قطعه شبرنگ و بسته فرهنگی در بین شرکت‌کنندگان در همایشات توزیع شد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران هدف از اجرای این همایش را افزایش ضریب ایمنی و کاهش حداکثری حوادث جاده‌ای‌، دانست و گفت: این طرح با عنوان ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت و وانت‌بارها در سطح راه‌های استان اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: طبق تمهیدات به عمل آمده این همایش در قالب برنامه‌هایی متنوع‌ در ۱۵ روستا در سطح استان عملیاتی شد.

یوسف گیلک به مشخصات اجرایی طرح ارتقای ایمنی راکبین موتورسیکلت و وانت ‌بارها اشاره کرد و افزود: در قالب این طرح ۹۰۰ عدد کلاه ایمنی و شبرنگ در بین مجموعه هدف توزیع شد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران به اماکن استقرار اکیپ‌های اجرایی طرح اشاره کرد و افزود: با توجه به ابعاد فرهنگی این طرح که همانا ارتقای سطح فرهنگ ترافیک جاده‌ای است‌، این طرح در چهار روستای شهرستانهای فیروزکوه و دماوند، دو روستای شهرستانهای پردیس و پیشوا، یک روستا در شهرستانهای رباط کریم، ورامین و ملارد اجرا شد.

وی با یادآوری این مهم که مخاطب فرهنگی طرح ارتقای ایمنی راکبین موتور سیکلت و وانت‌بارها و شامل همه کاربران جاده‌ای اعم از رانندگان و سرنشینان وسایل نقلیه بوده است، تصریح کرد: به همین منظور و در راستای اجرای همایش نسبت به برگزاری تئاتر نیز اقدام شد.