شناسهٔ خبر: 154349 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛

صدور ۶۰۴ فقره سند تک برگی برای ۴۶۹ هکتار از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در گلستان

راه و شهرسازی گلستان مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از اخد ۶۰۴ فقره سند تک برگی برای ۴۶۹ هکتار از اراضی و املاک سازمان ملی زمین و مسکن در گلستان در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، مهدی ملک، مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهار کرد: در راستای اجرای قانون حدنگاری، ۶۰۴ سند مالکیت تک برگ در دولت سیزدهم برای ۴۶۹ هکتار از اراضی دولتی در محدوده و حریم شهرهای استان گلستان صادر شد.

وی افزود: این اسناد بر اساس ماده ۹ قانون جامع حد نگار و در راستای تفاهم نامه فی مابین سازمان اسناد و املاک و با نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن به نام دولت صادر شده‌است.

ملک ادامه‌داد: اخذ اسناد تک‌برگی در این حجم شفافیت امور ثبتی، پیشگیری از جعل اسناد مالکیت و ارائه خدمات بهینه توأم با سرعت، دقت و کیفیت به شهروندان را به‌دنبال دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ضمن قدردانی از تعامل سازنده اداره ثبت‌اسناد و املاک استان، تصریح‌کرد: صدور سند مالکیت برای اراضی ملی به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن مانع از سوءاستفاده جاعلان شده و مسیر مقابله با جعل و زمین خواری را فراهم می‌کند.