شناسهٔ خبر: 154359 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تکریم و معارفه مدیران روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه

کهریزی مدیرکل راهداری کرمانشاه طی حکمی از سوی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، رامین بیات به عنوان سرپرست روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) سید شهرام کهریزی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در جلسه تکریم و معارفه مدیران روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: مبحث روابط عمومی با کار فرهنگی بسیار مهم و در هم تنیده است.

وی در ادامه با بیان اینکه روابط عمومی نماد اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه است، خاطر نشان کرد: وظیفه مهم گسترش ارتباطات و آگاهی رسانی به جامعه از روند اقدامات و خدمات این اداره کل بر عهده روابط عمومی است.

کهریزی افزود: روابط عمومی باید مشاوری امین با تکیه بر رصد درون سازمانی و برون سازمانی باشد و نتایج تحلیل بازتاب عملکرد را به بدنه مدیریت اصلی این اداره کل منعکس کند تا در تصمیم گیری‌ها موثر واقع شود.

وی با تاکید بر این که امروز فضای مجازی و رسانه‌ها در خط مقدم تاثیرگذاری هستند، گفت: لازم است که فعالیت‌های حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به صورت گسترده ای در فضای مجازی منتشر شود.

کهریزی عنوان کرد: روابط عمومی باید بتواند با تعامل و مراوده آنچه واقعیت است و خدمات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه است، در اختیار رسانه ها قرار دهد تا با رسانه‌ها ارتباط مستمری برقرار شود چراکه رسانه‌ها سخنگوی این اداره کل هستند.

کهریزی در پایان جلسه از زحمات محمود باوندپور تقدیر و تشکر کرد و رامین بیات را به عنوان سرپرست روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه منصوب کرد.