شناسهٔ خبر: 154392 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست فرهنگی پیش همایش بزرگ مهدویت به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس برگزار شد

نشست فرهنگی پيش همایش بزرگ مهدويت به ميزباني اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي فارس نشست فرهنگی پیش همایش بزرگ مهدویت و آثار آن بر انقلاب اسلامی ایران با حضور حضرت آیت ا... حاج شیخ علیرضا حدائق مدیرعامل بنیاد مهدویت در استان فارس و استاد برجسته اخلاق و کارکنان سطوح مختلف سازمانی ستادی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در مکان تالار اجتماعات امام خامنه‌ای ( مدظله العالی) اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان فارس) آیت ا... حدائق طی سخنانی مبسوط با تفسیر آیه ۱۰۵ سوره انبیاء به اهمیت موضوعی تشکیل دولت عدالت گستر جهانی حضرت مهدی (عج) بر پایه این نکته که خداوند در این آیه با اشاره به دیگر کتب آسمانی همچون زبور حضرت داود (ع) و تورات حضرت موسی (ع) به صراحت می فرماید که البته بندگان نیکوکار و شایسته من ملک زمین را وارث و متصرف خواهند شد بر ضرورت بستر سازی و آگاهی بخشی  فلسفه انتظار ‌و آثار مختلف در سطوح مختلف جامعه بشری تاکید کرد.

مدیرعامل بنیاد مهدویت (عج) استان فارس در ادامه با بیان این مطلب که تفکیک و جدایی دین از سیاست سخنی بی بنیاد و امری زیان بخش در روند رو به رشد انقلاب اسلامی ایران می باشد، تصریح کرد: قطعا خداوند متعال از خلق حضرت آدم تاکنون زمین را بدون حجت باقی نگذاشته و مدیریت اجرایی دنیا بدون تردید به دست انسان های صالح و متدین واگذار خواهد شد.

وی موانعی مختلفی همچون  تلاش شیطان جهت گمراهی انسان از کمال متعالی خویش و خطر انحراف در زمینه گوناگون از جمله گسترش مطالب کذب و شایعات بی اساس از جمله آفات و موانع ظهور دانست و تصریح کرد : امام زمان (عج) برای مبارزه با ظلم و برقراری عدالت در جهان ظهور خواهند کرد و بایستی منتظران ضمن آمادگی های لازم و کافی نگاه امیدوارانه به آینده داشته و این بشارت الهی قطعا به وقوع می پیوندد.

گفتنی است همایش بزرگ مهدویت و آثار آن بر انقلاب اسلامی ایران، بهمن ماه سال جاری در شیراز برگزار خواهد شد.