شناسهٔ خبر: 154395 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان خبر داد :

پایگاه مقاومت بسیج رانندگان پایانه بار بندرعباس افتتاح شد

پایگاه مقاومت بسیج رانندگان پایانه بار بندرعباس افتتاح شد پایگاه مقاومت بسیج رانندگان پایانه بار بندرعباس با حضور معاونین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان و مقامات سپاه امام سجاد (ع) افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پرویز کرمی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان در مراسم افتتاح  پایگاه مقاومت بسیج رانندگان پایانه بار بندرعباس گفت: جابجایی کالا از هرمزگان همواره نقش کلیدی و مهمی در اقتصاد کشور دارد و با توجه به جایگاه ارزشمند رانندگان حمل کالا و صاحبان ناوگان، کانون انجمن صنفی رانندگان ناوگان جاده ای حمل کالای استان، تصمیم گرفت راه اندازی پایگاه مقاومت بسیج رانندگان و کامیون داران را برای نخسین بار در بدرعباس در دستور کار خود قرار دهد.

کرمی با بیان اینکه رانندگان و کامیون داران همواره بصورت جهادی و بسیجی وار در خدمت کشور بوده اند، اظهار کرد: با افتتاح پایگاه مقاومت بسیج رانندگان و کامیون داران، مطالبات این قشر زحمت کش و پر تلاش بیش از گذشته به گوش مسئولان رسیده و پیگیری شوند. سرهنگ ارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) نیز در این مراسم گفت: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور عزم خود را جزم کرده تا مشکلات رانندگان را مورد بررسی قرار داده و حل کند در مورد تمامی مشکلات پیش روی یک راننده بررسی های لازم صورت پذیرفت .

گفتنی است که در این مراسم، پرویز کرمی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان و عابد محمدی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل و دیگر روسای ادارات ستادی اداره کل ، سرهنگ ارسلان شهبازی رئیس سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام سجاد (ع) سرهنگ جعفر اسلامی مسئول ستاد تخصصی اقشار بسیج سپاه امام سجاد (ع) حضور داشتند.