شناسهٔ خبر: 154413 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی

جنوب کرمان امیری مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان در چهارمین سالگرد سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی و یارانش ضمن عرض تسلیت به مردم ولایتمدار جنوب کرمان گفت: مردم ایران صمیمانه به روح پاکش ابراز ارادت کردند که هرچه بود بی‌قراری بود و فراق.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی متن پیام مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی به شرح زیر است:

شهادت میراث وموهبت ارزشمندی محسوب می‌شودکه از پیامبران الهی وامامان معصوم علیهم السلام درمکتب ولایت و رهبری برای مجاهدین در راه خدا منظور شده است . به ویژه وقتی به شهادت ابا عبدالله الحسین (ع) و یارانش در کربلا یاد آوری می شود ،موهبت ارزشمند شهادت بیشتر نمایان است.

به فرموده پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله؛ شهادت بالاترین درجه و مقامی است که بالاتر از آن هیچ مقام و مرتبه‌ی معنوی وجود ندارد.

در چنین ایامی بود که مردم ایران پس از شنیدن خبر شهادت سردار دلها و یارانش، به صورت خودجوش در سراسرکشور بویژه درکرمان زادگاه این شهید سرافراز، صمیمانه به روح پاکش ابراز ارادت کردند. که هرچه بود بی‌قراری بود و فراق.

اینجانب فرا رسیدن چهارمین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش را به عموم شیعیان به ویژه مردم ولایتمدار جنوب کرمان تسلیت گفته و امیدواریم که با ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی، در عمل به رهنمودهای شهدای عزیز که دعوت به خوبی ها است، بیش از پیش کوشا باشیم.