شناسهٔ خبر: 154415 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه با مادر شهید والامقام عباس رضایی

دیدار مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه با مادر شهید والامقام عباس رضایی به مناسبت ولادت با سعادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته گرامیداشت مادر و مقام زن، مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با مادر شهید والامقام عباس رضایی دیدار و از ایشان تجلیل کرد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)  و روز بزرگداشت زن و همچنین عرض تبریک به مناسبت این روز به مادر شهید والامقام عباس رضایی، اظهارداشت: تکریم و تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران جزء وظایف اصلی همه مردم است و با زیارت خانواده‌های شهدا و ایثارگران، از رشادتها و دلاورمردیهای فرزندان خانواده‌های شهدا تقدیر می‌کنیم.

رامین الماسی افزود: باید قدر شهدا و خانواده های آنان را دانست و ادامه دهنده راه این بزرگواران بود زیرا ما مدیون مادرانی هستیم که فرزندان اینچنینی پرورش دادند.

وی افزود: شهدا و رزمنده ها انسان‌های عارفی بودند که نسبت به بیت‌المال حساس بودند. ایثار و شهادت توفیق می‌خواهد و خداوند آن را نصیب افراد لایق می کند و امیدوارم که شهدا شفیع همه ما در آن دنیا باشند.

شهید "عباس رضایی" یکی از شهدای ارتش است که توسط منافقین در شهرستان قصرشیرین به شهادت می‌رسد