شناسهٔ خبر: 154416 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به‌مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌اللَّه‌ علیها) و روز زن

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه بمناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌اللَّه‌ علیها) و روز زن مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه طی پیامی سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌اللَّه‌ علیها)، روز زن و بزرگداشت مقام مادر را تبریک گفت.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)،  رامین الماسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه طی پیامی سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌اللَّه‌ علیها)، روز زن و بزرگداشت مقام مادر را تبریک گفت. متن پیام به‌شرح زیر است:

فیوضات فاطمه‌ زهرا(سلام‌اللَّه‌ علیها)، به مجموعه‌ کوچکی که در مقابل مجموعه‌ انسانیت، جمع محدودی به حساب می‌آید، منحصر نمی‌شود.«مقام معظم رهبری»

حضرت فاطمه زهرا (سلام‌اللَّه‌ علیها)، به سبب فضایل معنوی، اخلاقی و انسانی الگو و سرمشق همه انسان‌ها و به‌ویژه بانوان گرانقدر می‌باشند. روز ولادت سیدهٔ بانوان دوعالم به‌عنوان روز زن نام‌گذاری شده اسـت. انتخاب شایستهٔ این روز به‌عنوان روز زن و مادر بیانگر اهمیت نقش و جایگاه بانوان و مادران در جامعه اسلامی ما است.

یکی از والاترین تجلیات مکتب فاطمی را باید در مادران و زنانی سراغ گرفت که با پیروی و الگو پذیری از بزرگ بانوی خلقت، حضرت فاطمه زهرا ( سلام الله علیها ) و پرورش نسلی انقلابی یکی از عظیم ترین و موثرترین انقلابات جهان را به پیشوایی حضرت امام خمینی رحمة الله علیه رقم زدند و امروز نیز در سایه رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری از دستاوردها و آرمان های آن صیانت می کنند.

بی شک نقش سازنده‌ زنان ایرانی در تمام عرصه‌های توسعه اعم از علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بی بدیل و لایق تحسین است، از این رو باید کوشید تا از یک سو با رفع موانع و کشف توانمندی‌های عظیم آنان، زمینه حضور چشمگیر و تاثیرگذار این بخش از سرمایه انسانی جامعه را در توسعه کشور فراهم نمود و از سوی دیگر،  نقش  بی‌بدیل آنان در مدیریت کانون خانواده را مورد توجه قرار داده و ارج نهاد.

اینجانب سالروز میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا ( سلام الله علیها )، روز مادر و زن را به زنان و مادران فداکار و نجیب ایران اسلامی بخصوص شیر زنان همیشه در صحنه کرمانشاه و بانوان همکار این اداره‌کل تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال، برای همه آنان سربلندی، عزت، امید و بهروزی مسالت دارم.

رامین الماسی. مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه