شناسهٔ خبر: 154419 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) وگرامیداشت سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی

اکبری سیستان مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و و میلاد حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (سیستان و بلوچستان)؛ عطاء اله اکبری مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت  سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و و میلاد حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
بیستم جمادی الثانی؛ سالروز ولادت با سعادت و پر میمنت عطیه الهی، بانوی آب و آیینه و آفتاب، صدیقه کبری، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها یادآور جایگاه رفیع زن و ارزش مقام مادر در تفکر الهی و انسان ساز اسلام است. میلاد پربرکت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه‌ای است برای قدردانی از همراهان همیشگی؛ زنانی که در کنار نقش پراهمیت خود در خانواده دوشادوش مردان در جامعه گام برمی‌دارند.
بی شک نقش سازنده‌ زنان ایرانی در تمام عرصه‌های توسعه اعم از اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علمی بی بدیل و لایق تحسین بوده و هست.
اینجانب میلاد سراسر نور دخت مکرمه رسول اعظم (ص)، حضرت فاطمه زهرا (س) را که به شایستگی بنام روز مادر و روز زن نام گذاری شده است به بانوان عزیز جامعه بویژه بانوان گرانقدر، پرصلابت، زحمتکش وافتخار آفرین شاغل در اداره‌کل راه و شهرسازی استان که در عرصه‌های مختلف، منشاء خدمات و برکات مهم و موثری در نیل به اهداف سازمانی بوده و درمسیراعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، گام‌های مثبت، ارزنده وموثری برداشته‌اند تبریک عرض می‌نمایم، و از درگاه خداوند متعال، برای همه آنان وخانواده محترمشان سلامتی، سربلندی، عزت، امید و بهروزی مسئلت دارم.
همچنین ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دلها سردار سلیمانی تقارن مبارک ولادت دخت مکرم نبی گرامی اسلام و میلاد حضرت امام خمینی (ره) را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.