شناسهٔ خبر: 154456 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت روز زن انجام شد؛

تجلیل از بانوان شاغل اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان 

دیدار مدیر کل با بانوان اصفهان مراسم گرامیداشت روز زن و مقام مادر به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) در اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن و بزرگداشت مقام مادر، آیین تجلیل از بانوان شاغل در اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با حضور دکتر علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان برگزار شد.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این مراسم با تبریک به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن اظهار کرد: نقش و جایگاه زنان در جامعه بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است به طوری که بانوان با پشتکار قوی خود توانسته اند در کنار خدمت به سلامت روح و روان خانواده، در فعالیت های اجتماعی هم بدرخشند.  

 وی ضمن قدردانی از همه‌ی زنان و مادرانی که پرورش نسل آینده را بر عهده دارند، افزود: بانوان در محیط کار از نگاه‌های دقیق و متعهدانه‌ای برخوردار هستند و وظایفی که بر عهده‌ی آن‌ها گذاشته می‌شود با احساس مسئولیت بسیاری به سرانجام می‌رسانند.  

قاری‌قرآن با اشاره به تعداد بانوان شاغل در این اداره کل بیان کرد: یکی از ویژگی‌های بانوان در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اهتمام آنها بر انجام کارهای محوله با دقت بالا و حصول به نتیجه است.  

وی افزود: امروزه دختران و زنان بیش از نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند که باید با توانمندسازی آنان به سمت توسعه‌یافتگی حرکت کنیم، توجه و حمایت از جامعه زنان می‌تواند عامل موفقیت و پیشرفت همه برنامه‌های زنان در تمام عرصه‌ها باشد.  

در ادامه بانوان مطالبات خود را در خصوص مسائل موجود از جمله ساعات اداری مادران شاغل، تشکیل تیم های ورزشی و اعزام بیشتر بانوان به مسابقات ورزشی، تورهای گردشگری ویژه بانوان، وضعیت حقوق و مزایا و ... بیان نمودند که مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن استماع مباحث، مطالبات را پاسخگویی و دستورات لازم را به معاونین ذیربط ارائه داد.   
وی در پایان این مراسم ضمن آرزوی توفیقات روز افزون در تمامی امور زندگانی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله فرجه الشریف)  و تحت عنایات خاصه حضرت زهرا (سلام الله علیها)  از درگاه حضرت سبحان برای همه بانوان و همکاران در مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با اهداء لوح سپاس و هدایا از پرسنل بانوی شاغل تقدیر بعمل آورد.