شناسهٔ خبر: 154460 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست صمیمی بانوان شاغل در اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد با مدیرکل

روز زن در استانه میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام والای زن و روز مادر، مدیرکل راه و شهرسازی با جمعی از بانوان کارمند این اداره نشست صمیمی داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کهگیلویه وبویراحمد)،محمد راستا مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد در نشست با بانوان شاغل در این اداره کل، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) روز زن و هفته مقاومت از همکاری و زحمات کلیه بانوان تلاشگر شاغل در این مجموعه که علاوه براشتغال، مسئولیت مهم خانواده را نیز به عهده دارند، تشکر و قدردانی نمود.
راستا اظهار کرد: الگو برداری از زندگی حضرت زهرا (س) بهترین راه برای تحکیم بنیان خانواده بوده و الگویی بی همتا در تمامی شئون برای زنان و مادران این سرزمین است.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه زن در فرهنگ اسلامی، گفت: خوشبختانه امروز شاهد توانمندسازی و ایجاد بستر مناسب برای کسب تحصیلات عالی و فعالیت زنان در عرصه‌های مختلف جامعه هستیم که در حوزه ی راه و شهرسازی  نیز بانوان شاغل متخصص در اکثر حوزه‌ها و مشاغل هم پای آقایان و حتی  فعالتر در حا انجام خدمت هستند و توانمندی خود را به اثبات رسانده‌اند .
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: باید فضایی ایجاد شود که بانوان بی دغدغه به مسائل زندگی و کار بپردازند و از همین رو آماده ی رسیدگی به مشکلات این قشر هستم.
 راستا تصریح  کرد:در جهت حمایت از بانوان همکار که فرزند خردسال دارند ، پیگیر فراهم‌سازی تمهیدات لازم برای  تبدیل و ایجاد  یکی از اتاق های اداره  به عنوان مهدهای کودک خواهیم شد.
در ادامه این نشست صمیمی   نوشین سلیمی  مشاور امور زنان و خانواده ضمن تبریک این روز از توجهات ویژه مدیرکل راه و شهرسازی  به امر بانوان تقدیر کرد و به بیان دیدگاه ها، مشکلات و پیشنهادات  بانوان  این  پرداخت.
سلیمی  با اشاره  به اینکه  یکی ازشعار های مهم دولت سیزدهم  بکاری گیری بانوان  در پستهای مدیریتی و مهم است ، گفت: امیدوارم با اهتمام وپیگیری جنابعالی این مسئله  نیز در حوزه راه و شهرسازی مورد توجه قرار گیرد .
سلیمی برنامه دورکاری روز پنج شنبه ، ایجاد مهدکودک  در اداره و ورزش بانوان  را به عنوان برخی  از مهمترین  مطالبات و خواسته‌های  بانوان شاغل در این اداره کل  عنوان کرد، که  در ادامه  توضیحات لازم از سوی مدیرکل  در رابطه با این موارد ارایه گردید.