شناسهٔ خبر: 154500 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با میلاد فرخنده بانوی دو عالم منتشر شد؛

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

بیات منش خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان در پیامی ولادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی استان با صدور پیامی فرارسیدن ولادت دخت نبی اکرم، بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام مادر و روز زن را به همه‌ی بانوان بویژه بانوان فعال در حوزه راه و شهرسازی استان را تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است؛  

بسمه تعالی

در کشورمان روز ولادت سیده بانوان دوعالم به‌عنوان روز زن و گرامیداشت مقام والای مادر نام‌گذاری شده اسـت. انتخاب شایسته این روز به‌عنوان روز زن و مادر بیانگر اهمیت نقش و جایگاه بانوان و مادران در جامعه اسلامی ما است.

بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به اعتبار و افتخار زادروز فرخنده‌ فخر زمین و گوهر دین حضرت فاطمه زهرا (س)، ارج می‌نهیم و از این فرصت ارزشمند، برای تکریـم و تجلیـل از جایگاه والای زنان و مادران، در شکل‌دهی و قوام‌بخشی به ارزش‌های بنیادین فرهنگی و اجتماعی و پدیداری و پایداری بنیان و هویت خانواده ایرانی اسلامی، بهره می‌بریم.

بی گمان بانوان پاک و نیک سیرت سرزمین مان همواره با الگو قراردادن فخر دو عالم، ریحانه نبی اکرم(ص)، در عرصه های گوناگون درخشیده اند.

بانوان ایران عزیز علاوه بر انجام صحیح وظیایف مادری خود، دوشادوش مردان برای سربلندی این سرزمین کوشیده اند و از هیچ تلاشی برای توسعه و بالندگی ایران عزیز دریغ نکرده اند.

بی گمان که بانوان نجیب و فهیم این سرزمین، با تأسی به فضیلت و منزلت ستوده‌ی بانوی بزرگ اسلام، همواره نقش سازنده و بالنده‌ی خویش را در تمامی عرصه‌های به منصه ظهور رسانده اند.

اینجانب سالروز میلاد کوثر قرآن، عطای خداوند سبحان، انسیه آسمانی، رایحه شجره طوبا و سرور بانوان جهان، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، روز مادر و زن را به تمامی مادران  و بانوان فداکار و نجیب سرزمینم، به ویژه بانوان باوقار، نجیب، پرتلاش و سختکوش شاغل در اداره‌کل راه و شهرسازی استان خوزستان که منشاء خدمات موثر و مهم برای تحقق اهداف سازمانی بوده اند تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.

  از درگاه ایزد منان، برای همه شما وخانواده های گرانقدر صحت و سلامتی، سربلندی و عزت، امید و بهروزی مسئلت دارم.

مسعود بیات منش

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان