شناسهٔ خبر: 154508 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سفر رئیس جمهور به استان زنجان؛

نمازخانه بین راهی در شهرستان طارم با اعتبار ۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد

راهداری زنجان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: به همت این اداره کل، همزمان با دومین سفر رئیس جمهور به این استان شاهد بهره‌برداری از نمازخانه خانچای با اعتبار ۶ میلیارد تومان خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی (استان زنجان)، جعفر قزوینیان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان عنوان کرد: همزمان با دومین سفر رئیس جمهور به این استان، شاهد بهره‌برداری همزمان از ۴۰ باب نمازخانه در سطح کشور خواهیم بود که به همت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، یک باب نمازخانه بین‌راهی نیز در استان افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: نمازخانه جنب راهدارخانه خانچای با ۱۱۰ متر مربع زیربنا با اعتباری بالغ بر ۶میلیارد تومان در کیلومتر ۱۷ سه راهی بناب_گیلوان به بهره‌برداری می‌رسد.

قزوینیان تصریح کرد: نمازخانه‌های بین راهی جدید شهرستان طارم برای استفاده معلولین مناسب‌سازی شده و دارای دو قسمت خواهران و برادران، فروشگاه و سرویس بهداشتی است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به وجود ۲۹ باب نمازخانه بین‌راهی در سطح راه‌های استان تا پیش از این اشاره کرد و گفت: با توجه به وسعت و پراکندگی نقاط جمعیتی این استان، راه‌اندازی نمازخانه‌های بین راهی علاوه بر ترویج فرهنگ نماز در بین اقشار مختلف، مکان مناسبی است تا رانندگان با کمی استراحت با خیالی آسوده به ادامه سفر خود بپردازند و سبب کاهش تصادفات ناشی از خواب آلودگی و خستگی در استان شوند.