شناسهٔ خبر: 154519 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات اجرایی آماده سازی سایت نهضت ملی مسکن در سوسنگرد آغاز شد

نهضت ملی سوسنگرد رئیس اداره راه و شهرسازی سوسنگرد از آغاز عملیات آماده سازی سایت نهضت ملی مسکن در شهر سوسنگرد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، مهدی جلالی با اشاره به ضرورت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان سوسنگرد اظهار کرد: از ابتدای ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن تا کنون بیش از ۶ هزار و ۹۰۰ نفر در شهرستان ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۴ هزار و ۸۵۰ نفر از متقاضیان حائز شرایط (سه استعلام سبز) هستند.

وی افزود: با مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری کشور ۱۳ هکتار زمین به صورت توافقی با یکی از مالکین جهت اجرای طرح نهضت ملی ‌مسکن به محدوده شهرستان الحاق شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی سوسنگرد به موقعیت مکانی این زمین در یکی از نقاط خوب شهر اشاره و تصریح کرد: این زمین ۱۳ هکتاری در ورودی شهر سوسنگرد پشت اداره آب و فاضلاب برای احداث طرح نهضت ملی مسکن اختصاص  یافته که در این زمین قطعات به متراژ ۳۰۰ متر مربع برای احداث ۳۶۰ واحد مسکونی در نظر گرفته شده است.

جلالی خاطر نشان کرد: تعداد ۳۸  قطعه زمین نیز طی قرعه‌کشی به متقاضیان برای احداث واحد های مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن تحویل داده شد.

وی اظهار کرد: برای اجرایی شدن این طرح ملی در شهرستان همگرایی و تعامل بسیار خوبی میان دستگاه های خدمات رسان در شهرستان سوسنگرد وجود دارد.

رئیس راه و شهرسازی سوسنگرد تصریح کرد: از تمام توان و همه ظرفیت ها برای تامین مسکن شهروندان استفاده می کنیم.