شناسهٔ خبر: 154545 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان کوهپایه؛

چالش های اجرای طرح نهضت ملی مسکن کوهپایه بررسی شد

سفر مدیر کل اصفهان در سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان کوهپایه ضمن بازدید میدانی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن این شهرستان، موانع اجرایی پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ شهرستان کوهپایه مقصد بیست‌وهشتمین سفر شورای اداری استان اصفهان بود که در این سفر یک روزه علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان و دیگر اعضای شورا، استاندار اصفهان را همراهی کردند.  

 بازدید از پروژه‌های عمرانی و پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن، ملاقات مردمی و برگزاری جلسه شورای اداری مشترک استان از جمله‌ برنامه‌های این سفر یک‌روزه به شهرستان کوهپایه بود.  

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در این باره اظهار کرد: در جریان این سفر از اراضی طرح نهضت ملی مسکن، پروژه‌های راهسازی و … در معیت استاندار اصفهان بازدید به عمل آمد و به صورت میدانی مسائل و چالش‌های شهرستان مورد رصد و بررسی قرار گرفت همچنین مسائل و مشکلات جهت تصمیم گیری در شورای مشترک اداری احصا و جمع بندی شد.  

وی افزود: شهرستان کوهپایه شامل ۳ شهر کوهپایه، سجزی و تودشک است و در طرح نهضت ملی این شهرستان در مجموع بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نفر اقدام به ثبت نام کردند که پس از پالایش و بررسی های لازم افزون بر یک‌هزار نفر حائز شرایط فعال شناخته شدند.  

قاری قرآن بیان کرد: در حال حاضر ۹۶۱ نفر تایید نهایی شدند و افزون بر ۳۲۰ نفر از متقاضیان تایید نهایی شده به پروژه ها اختصاص یافتند.  

وی افزود: تا کنون ۳۲۴ واحد پروژه طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان تعریف و به این میزان نیز قرارداد با سازندگان منعقد شده است.  

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان عنوان کرد: در جریان این سفر با حضور در محل برپایی میزخدمت شهرستان کوهپایه، به صورت حضوری و چهره به چهره با مردم این شهرستان دیدار و ضمن پاسخگویی به مسائل و مشکلات، درخواست‌های آنان مورد بررسی قرار گرفت.  

وی گفت: در شورای اداری مشترک استان و شهرستان کوهپایه در مجموع ۲۵ مصوبه، در حوزه عمرانی و زیرساختی ۳۳ مصوبه و در بخش‌های اقتصادی ۳۶ مصوبه اتخاذ که بر این اساس در حوزه های راهسازی و نهضت ملی مسکن مصوباتی اخذ شد.