شناسهٔ خبر: 154546 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در پی حادثه تروریستی کرمان؛

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان شهادت جمعی از مردم در کرمان را تسلیت گفت

علیرضا قاری قران / اصفهان مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با ارسال پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان، شهادت جمعی از هموطنان عزیز را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طی پیامی شهادت  شماری از زائران در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.  
در متن پیام آمده است: 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

خبر حادثه اندوه بار و جانکاه شهادت جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به دست تروریست‌های مزدور، موجب تأسف و تالم شد و بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان خبیث ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی را نمایان ساخت.  

تردیدی نیست که دستگاه های امنیتی، نظامی، انتظامی و اطلاعاتی کشور با اشراف کامل عاملان این حادثه تروریستی را به سرعت شناسایی خواهند کرد و آنان را به جزای اعمال پلید خود خواهند رساند.  

اقدامات تروریستی دشمنان و بدخواهان مردم ایران، هیچگاه قادر به کاستن از عشق و دلبستگی مردم پرغرور، شهید پرور و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم شریف کرمان به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نیست و ملت هوشیار و قدرشناس ما این بار نیز با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و ایمان راسخ، در مقابل دشمنان خواهند ایستاد و نقشه‌های شوم آنها را نقش بر آب خواهند کرد.  

اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام کور تروریستی، این مصیبت بزرگ را به محضر امام زمان(عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و ملت عزیز و شریف ایران و همچنین هموطنان ولایت مدار و شهید پرور استان کرمان تسلیت عرض مینمایم.