شناسهٔ خبر: 154562 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

سیستان سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) در پی حمله تروریستی در مراسم سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در کرمان، سیدشهرام کهریزی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه طی پیامی این حادثه را محکوم و تسلیت گفت.

متن این بیانیه بدین شرح است:

 بریزید خون ها را؛ زندگی ما دوام پیدا می کند. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود. ما از ‌مرگ نمی ترسیم"حضرت امام خمینی(ره) "

در پی حمله‌ی ددمنشانه‌ی تروریسم جهانی به شرکت کنندگان در مراسم چهارمین سالگرد سردار رشید اسلام و جبهه ی مقاومت حاج قاسم سلیمانی، جمعی از هموطنان عزیزمان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

این اقدام؛ نشانه ی زبونی، کوچکی و استیصال دشمنان است که حتی از زوار یک سرباز اسلام هم ترس دارند و به فرموده امام راحل و بت شکن تاریخ "بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود. "

کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، ضمن محکومیت این جنایت صهیونیستی به تمامی جهانخواران و ایادی آنان اعلام می دارد تا آخرین قطره ی خون، پای اهداف بلند انقلاب اسلامی ایستاده ایم و با ولایت فقیه زمان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) عهد و پیمان می بندیم که دست همه‌ی دشمنان را از دین، آیین و خاک مقدس مقاومت کوتاه می کنیم.

 سیدشهرام کهریزی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه