شناسهٔ خبر: 154564 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راه و شهر سازی شرق استان سمنان شهادت جمعی از هم‌وطنان در کرمان را تسلیت گفت

مهندس عمیدی مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) در پیامی شهادت جمعی از مردم ولایتمدار کرمان در پی حمله ناجوانمردانه تروریستی گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفت.

️به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (شاهرود)، امیر عمیدی مدیر کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان (شاهرود) در پیامی شهادت جمعی از مردم ولایتمدار کرمان در پی حمله ناجوانمردانه تروریستی گلزار شهدای کرمان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حادثه‌ اندوهبار و تلخ شهادت جمعی از مردم عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، به دست تروریست‌های مزدور، قلب‌ها را متألم گرداند و بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران اسلامی را آشکار ساخت. طراحان و آمران این حادثه تلخ و جانسوز که یکبار دیگر ذات پلید و دشمنی خود با ملت ایران را به نمایش گذاشتند، باید بدانند که با پاسخ کوبنده ملت ایران مواجه خواهند شد. این قبیل حوادث نه تنها مردم شریف ایران را از ادامه مسیر انقلاب اسلامی ناامید نمی کند بلکه با وحدت و یکپارچگی هر چه بیشتر و تحت لوای ولایت فقیه در راستای اعتلای نظام اسلامی، آرمان‌های والای امام راحل و شهدای گرانسنگ گام بر می‌دارند. اینجانب با ابراز همدردی، این مصیبت را از صمیم قلب به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، و به خصوص مردم ولایت مدار ایران و خانواده‌های شهدای این حادثه دلخراش تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای شهدای مظلوم رحمت و مغفرت، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای مجروحان شفای عاجل مسألت می‌کنم.