شناسهٔ خبر: 154594 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان در پی حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

تسلیت کرمان مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان در پی شهادت جمعی از هم‌وطنانمان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان پیام تسلیتی را صادر کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، مسعود بیات منش مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان، طی پیامی ضمن محکوم کردن حادثه حمله تروریستی کرمان شهادت هم‌وطنان عزیزمان را در این واقعه تروریستی تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از هم‌وطنان عزیزمان در چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی، توسط دشمنان قسم خورده و کوردل نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث تاثر و تالم عمیق قلبی همه انسانهای آزاده شد.

بدین وسیله ضمن محکومیت این عمل ددمنشانه خواستار دستگیری و محکومیت عاملان تروریستی و خودفروخته این اقدام غیر انسانی بوده و این عزای ملی را به مردم شهید پرور و ولایتمدار کرمان و تمام ملت بزرگ ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.

اینجانب به نیابت از کلیه همکاران اداره کل راه و شهرسازی خوزستان ضمن محکومیت این حمله تروریستی، شهادت جمعی از هم‌وطنان  عزیزمان را به خانواده‌های داغدار تسلیت عرض نموده، از ایزد منان شفای عاجل مجروحان این حادثه تروریستی را مسئلت می‌نمایم.

بدون شک به زودی چهره شیطانی عاملان برنامه‌ریزی این حمله تروریستی برای جهانیان نمایان و نقاب از روی زشت آنها برداشته شده و خوی حیوانی رژیم کودک کش و حامیانشان برای همه آشکار خواهد شد.