شناسهٔ خبر: 154597 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری مراسم گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن

دکتر حمزه‌لو مراسم گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) روز زن با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و بانوان این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان‌غربی)، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در مراسم روز زن، با بیان اینکه زنان در عرصه های مختلف نقش آفرین هستند، گفت: بانوان توانایی زیادی در امور مختلف مدیریتی و اجرائی دارند و با توجه به تنوع کاری در مجموعه راه وشهرسازی آذربایجان غربی تلاش می‌شود از ظرفیت های بانوان استفاده بهینه شود.

وی بیان کرد: برنامه ریزی در خصوص سلامت بانوان، ارتقای معیشت و رفاه، رسیدگی عملی به مشکلات بانوان، مشارکت بیشتر بانوان در جایگاه های مدیریتی و جوابگویی به مطالبات بانوان از مهم ترین مواردی است که در اولویت توجه قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: خانواده راه وشهرسازی آذربایجان غربی سعی دارد با اولویت حفظ  کرامت انسانی در جهت احقاق حقوق زنان بیش از گذشته موثر باشد.

حمزه‌لو اظهار کرد: زنان در آموزه های دین مبین اسلام از جایگاه والائی برخوردار هستند و خداوند در قرآن زن را به عنوان  اسوه برای جهان هستی معرفی کرده است. 

حمیده علی اشرفی، مسئول امور بانوان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در این مراسم به بیان مطالبات بانوان این اداره کل پرداخت و با تاکید بر اینکه قابلیت ها و توانمندی زنان به عنوان نیروی تاثیرگذار در برنامه های اجرایی است، گفت: برنامه­‌ریزی شده مسابقات ورزشی ، فرهنگی و کارگاه های آموزشی ویژه بانوان برگزار کنیم.