شناسهٔ خبر: 154607 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در پی وقوع حادثه گلزار شهدای کرمان

پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری در پی وقوع حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ضمن تسلیت شهادت تعدادی از هم وطنان عزیزمان، این جنایت بزرگ را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(چهارمحال و بختیاری)، متن پیام خدایار باقری هارونی در پی حادثه تروریستی در کرمان به این شرح است:

انالله وانا الیه راجعون

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَا نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

در سالگرد بزرگداشت سید شهیدان مقاومت، مظلومانی به شهد شهادت رسیدند که جز ایمان به آرمان های بلند شهید القدس و اعلام وفاداری به آنها، چیزی در ذهن و ضمیر نداشتند.
این وفاداران سرافراز مصداق عینی آیه شریفه قرآن کریم اند که فرمود:
إِنَّ ٱلَّذِینَ قَالُواْ رَبُّنَا ٱللَّهُ ثُمَّ ٱستَقامُواْ تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ ٱلمَلائِکَةُ أَلَّا تَخَافُواْ وَلَا تَحزَنُواْ وَأَبشِرُواْ بالجَنَّةِ ٱلَّتِی کُنتُم تُوعَدُونَ
درود خداوند بر شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدائی که در راه بزرگداشتش جان شیرین خود را تقدیم نمودند و هم اکنون در جوارش در جنات نعیم متنعم اند.

تجربه تاریخی ایران اسلامی از بدو انقلاب تاکنون نشان داده که این گونه اعمال تروریستی همواره بر عزم و اراده مردم در پیمودن مسیر پر افتخار اسلام عزیز افزوده است، چرا که این ملت بزرگ تصمیم خود در تمهید ظهور منجی و آماده سازی جهان برای آن تمدن نوین اسلامی را گرفته و بر ادامه این مسیر اصرار دارند. خداوند متعال نیز همواره از ابتدای انقلاب تاکنون نصرت خود را بر این ملت بی نظیر نازل نموده است، چرا که خود فرمود: ولینصرن الله من ینصره. به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی به یقین دشمنان ایران اسلامی باید از هم اکنون آماده ضربات سهمگین انتقام باشند و باذن الله نابودی دشمن صهیونیستی بسیار نزدیک است.

اینجانب شهادت این شهدای عزیز را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، خانواده های ایشان و یکایک ملت عزیز ایران تبریک و تسلیت عرض نموده و برای مجروحان این حادثه از خداوند منان شفای عاجل مسئلت می نمایم.