شناسهٔ خبر: 154634 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نمازخانه بین راهی تاراز افتتاح می‌شود

نمازخانه تاراز مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از افتتاح نمازخانه بین راهی تاراز در شهرستان اندیکا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اظهار کرد: نمازخانه بین راهی تاراز به همراه فروشگاه و سرویس بهداشتی در مساحتی بالغ بر ۲۴۰ متر مربع عرصه و ۱۱۰ متر مربع زیر بنا و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال همزمان با سراسر کشور به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه احداث این مجموعه از مهرماه ۱۴۰۱ آغاز و دیماه سال جاری به پایان رسید، افزود: احداث این مجموعه که در کیلومتر ۱۲۰ محور مسجدسلیمان- شهرکرد و در مجاورت راهدارخانه تاراز قرار دارد، متشکل از نمازخانه، فروشگاه و سرویس بهداشتی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان بیان کرد: احداث نمازخانه های بین راهی علاوه بر ترویج فرهنگ اقامه نماز و تقویت زیرساخت های ضروری جهت تردد جاده ای، تکمیل کننده امکانات موجود بوده و نقش مهمی در ارائه خدمات در تمام فصول سال به مسافران دارد.

جولانژاد یادآور شد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با هماهنگی سازمان متبوع ساخت مجموعه های مشابه در دیگر محورهای مواصلاتی را در دستور کار خود قرار داده است.