شناسهٔ خبر: 154691 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل راه آهن شهادت کارمند راه آهن را در این حادثه تسلیت گفت

صالحی مدیرعامل راه آهن ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، شهادت کارمند راه آهن را در این حادثه تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید میعاد صالحی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن در فضای مجازی نوشت: بار دیگر، ملت قهرمان اما مظلوم ایران آماج جنایت دشمنان کودک‌کش قرار گرفت. جمعی از بهترین‌های ملت‌مان و زنان، مردان و کودکانی که عاشقانه بر سر مزار اسطوره جاویدان ملت ایران و امت اسلامی حاضر شده بودند به خاک و خون کشیده شدند. 

وی تاکید کرد: اینجانب به سهم خود این اتفاق تلخ را به همکارانم و آحاد ملت ایران و بویژه به خانواده‌های داغدیده تسلیت عرض میکنم و برایشان از درگاه الهی صبر و اجر مسئلت میکنم. اما دشمنان بدانند ما نه تنها نمی‌ترسیم بلکه با عزمی راسخ‌تر و دلی پرکینه‌تر برای نابودی‌شان تلاش میکنیم. 

همچنین مدیرعامل راه آهن شهادت مظلومانه حسین علی بیگی، یکی از کارمندان راه آهن در حادثه تروریستی کرمان را به خانواده بزرگ راه آهن جمهوری اسلامی ایران و بویژه به خانواده معزز این شهید بزرگوار تسلیت گفت: 

ولا تحۡسبن ٱلذین قتلوا فی سبیل ٱلله أمۡوتۢاۚ بلۡ أحۡیاء عند ربهمۡ یرۡزقون

شهادت مظلومانه همکار عزیزمان، حسین علی بیگی در حادثه تروریستی کرمان را به خانواده بزرگ راه آهن جمهوری اسلامی ایران و بویژه به خانواده معزز این شهید بزرگوار تسلیت و تبریک عرض میکنم و برایشان صبر و اجر آرزو میکنم. همچنین برای خانواده ایشان که از مجروحین این اقدام تروریستی هستند شفای عاجل را از خداوند منان خواستارم. 

هرچند که در غم از دست دادن همکارمان هستیم اما راه آهن جمهوری ایران افتخار میکند که یکی از اعضایش در جمع عاشقان حاج قاسم بود که همچون پروانه به دور شمع سردار دل‌ها چرخیدند و در آتش عشق به او سوختند و به شهادت رسیدند. 

ملت ما به فرموده حاج قاسم ملت شهادت است. از این شهادت‌ها غمگین میشود اما هرگز نه میترسد و نه در راه مبارزه پیوسته خود جهت استقلال همه‌جانبه کشور، دفع خطر دشمنانش و نیز یاری کردن مظلومین عالم خسته می‌شود.