شناسهٔ خبر: 154740 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان عنوان کرد؛

رشد بهره وری نظام اداری با سنجش رضایت مردم از کارکنان راه و شهرسازی

راه و شهرسازی گلستان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان از اجرای طرح سنجش رضایت مردم از کارکنان دولت در این اداره کل خبر داد و گفت: اجرای طرح سنجش رضایت مردم از کارکنان راه و شهرساز ی گلستان موجب رشد بهره وری نظام اداری می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، محمد تقی سلجوقی پور، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان اظهار کرد: پیرو دستور رییس جمهور در شورای عالی اداری و به منظور اجرای اقدامات مندرج در سند تحول دولت مردمی از سال ۱۴۰۱ در کشور سنجش میزان رضایت ارباب رجوع از کارکنان دستگاه های اجرایی تحت سامانه ای در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا سامانه ای با همکاری سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه اندازی شده که تمامی شهروندان می توانند از طریق این سامانه میزان رضایت خود را از نحوه ارائه خدمت کارکنان اعلام کنند.

سلجوقی پور ادامه داد: این سامانه امکان آن را برای شهروندان فراهم می‌کند که در زمان مراجعه به ادارات بتوانند نظرات خود را نسبت به عملکرد کارکنان دولت به اطلاع مدیران دستگاه‌ ها برسانند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: ساده‌ترین راه در این زمینه، اسکن‌کردن بارکُد درج شده روی میز کارکنان دولت و امتیازدهی از طریق پنجره خدمات دولت است.

سلجوقی پور با بیان اینکه طرح سنجش رضایت مردم از کارکنان دولت در اداره کل راه و شهرسازی گلستان اجرا شده، گفت: سامانه سنجش رضایت مردم از کارکنان دولت با هدف افزایش پاسخگویی مطلوب و توام با احترام توسط خدمت دهندگان در راه و شهرسازی گلستان فعال است.

وی همچنین تصریح کرد: اجرای طرح سنجش رضایت مردم از کارکنان راه و شهرساز ی گلستان موجب رشد بهره وری نظام اداری می شود.