شناسهٔ خبر: 154746 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد:

رکوردشکنی در آسفالت راه‌های روستایی آذربایجان‌غربی طی سال جاری

راه روستایی آذربایجان غربی امسال رکورد آسفالت راه‌های روستایی آذربایجان غربی با آسفالت ۱۶۰ کیلومتر راه با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ٨٠٠ میلیون ریال شکست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: امسال با همت همکاران بیش از ١۶٠ کیلومتر راه روستایی با اعتباری بالغ بر ۴ هزار و ٨٠٠ میلیون ریال آسفالت شد که نهضتی بزرگ در این عرصه به شمار می‌رود.

وی اظهار کرد: در سال گذشته نیز ۱۵۳ کیلومتر معادل چندین سال قبل از آن در استان آسفالت شده بود که با لطف خداوند در سال جاری نیز رکورد سال گذشته شکسته شد.

دست نشان اعلام کرد: با آسفالت ۱۶۰ کیلومتر از راه‌های روستایی در سال جاری علاوه بر اینکه رکورد سال گذشته شکسته شد، توانستیم جزو رتبه‌های برتر در کشور باشیم.

این مقام مسئول افزود: شهرستان‌های اشنویه و نقده از جمله شهر های سبز در این بخش هستند و در تلاشیم در آینده نزدیک جشن اتمام آسفالت ریزی راه‌های روستایی روستاهای بالای ۲۰ خانوار را برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: با عملکرد امسال بیش از ٨ هزار خانوار در استان از نعمت آسفالت برخوردار شدند و تلاش برای آسفالت ریزی سایر جاده‌های روستایی نیز ادامه دارد.