شناسهٔ خبر: 154800 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با برگزاری اجلاس سراسری نماز انجام شد؛

افتتاح مجموعه نمازخانه بین راهی رباط سرپوشیده محور سبزوار-نیشابور

افتتاح نمازخانه بین راهی رباط سرپوشیده مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی از افتتاح مجموعه نمازخانه بین راهی رباط سرپوشیده محور سبزوار-نیشابور همزمان با برگزاری اجلاس سراسری نماز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان رضوی، جعفر شهامت مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ساخت نمازخانه‌های بین راهی علاوه بر ترویج فرهنگ اقامه نماز و تقویت زیرساخت‌های ضروری برای تردد جاده ای، تکمیل کننده امکانات موجود بوده و نقش مهمی در ارائه خدمات در تمام فصول سال به مسافران دارد.

وی افزود: نمازخانه بین راهی رباط سرپوشیده محور سبزوار-نیشابور به همراه فروشگاه و سرویس بهداشتی در مساحتی بالغ بر ۲۰۰ متر مربع و ۱۲۲ متر مربع زیر بنا و با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی در خصوص ساخت ۵ مجموعه دیگر بین راهی افزود: با هماهنگی سازمان متبوع ساخت مجموعه‌های مشابه از قبیل تیوان در محور درگز – قوچان، گرماب محور تربت حیدریه – باغچه، تنگلشور در محور مشهد – سرخس، راهبران محور چناران – قوچان، عبدالله گیو در محور سبزوار – قوچان در دستور کار این اداره کل قراردارد که طی ۲ ماه آتی مجتمع نمازخانه و سرویس بهداشتی تیوان در محور ترانزیتی درگز – قوچان نیز به بهره برداری خواهد رسید.

شهامت خاطر نشان ساخت: باتوجه به کمبود مجتمع های بین راهی در بعضی از محورهای استان، مجموعه نمازخانه های بین راهی در نقاط کم برخوردار جانمایی شده است و ابراز امیدواری کرد با احداث این مجموعه‌ها شاهد ارتقای ایمنی و کاهش حوادث رانندگی در راههای استان و خدمات مطلوب به مردم شریف و قدردان ایران عزیز باشیم.