شناسهٔ خبر: 154816 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد؛

صدور بیش از ۱۸ هزار پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای استان خراسان جنوبی

میرمحمد مودی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی از صدور بیش از ۱۸ هزار پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای سطح استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان جنوبی) میرمحمد مودی مدیر کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن دراستان تا کنون بیش از ۱۸۲۰۰ پروانه ساختمانی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن در ۳۱ شهر استان توسط شهرداری ها صادر شده است.

مودی ادامه داد: از این تعداد پروانه صادر شده در سطح استان تعداد ۲۰۹۷ واحد پروانه مربوط به ۶ شرکت انبوه سازی  بوده که صادر شده و مربوط به شهر بیرجند است که عملیات اجرایی و احداث واحدها با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است.

مودی افزود: در راستای قانون جهش تولید مسکن و طرح نهضت ملی مسکن خدمات شهرداری های استان جهت صدور پروانه ساخت طرح نهضت ملی مسکن با ۳۰ درصد تخفیف و خدمات طراحی و نظارت سازمان نظام مهندسی با ۵۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

وی افزود: بر اساس مصوبات شورای مسکن استان در صورت تکمیل بودن مدارک و تاییدیه های نقشه ها ، شهرداری هاظرف مدت دو روز نسبت به صدور پروانه ها اقدام می‌کنند.