شناسهٔ خبر: 154835 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر رئیس جمهوری از رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سی‌امین اجلاس سراسری نماز

راهداری زنجان در سی‌امین اجلاس سراسری نماز از داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به لحاظ اتخاذ تدابیر لازم به منظور تسهیل در امر اقامه نماز در راه‌های مواصلاتی کشور و اعتلای فرهنگ نماز تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی( استان زنجان) سی‌امین اجلاس سراسری نماز که با پیام رهبر معظم انقلاب آغاز به کار کرد، با هدف ترویج نماز در بین نسل نو، حساس کردن مدیران و عموم مردم در رفع کمبودها و موانع اقامه نماز در جامعه، تلاش در راستای فعال کردن ظرفیت‌های بالقوه جامعه در زمینه اقامه نماز، جلب همکاری و مشارکت نهادهای مردمی و دستگاه‌ها در برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ نماز برگزار شد.

سی‌امین اجلاس سراسری نماز با شعار نماز نسل نو با تمرکز بر مسجد، مدرسه و دانشگاه، با حضور رییس جمهور و رییس ستاد امور اقامه نماز در مصلی نماز جمعه زنجان برگزار شد.

در این اجلاس از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به عنوان دستگاه برتر در اتخاذ تدابیر لازم به منظور تسهیل در امر اقامه نماز در راه‌های مواصلاتی کشور شامل احداث ۱۶ باب نمازخانه بین‌راهی در راه‌های پر تردد و کم‌برخوردار و تدبیر لازم جهت نگهداری از آنها و همچنین اجرای طرح نصب تابلوهای حد ترخص در مسافت شرعی در مبادی ورودی و خروحی شهرها و جاده‌های بین شهری تقدیر به عمل آمد.