شناسهٔ خبر: 154906 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر مدیرکل دفتر گردشگری و زیارت استانداری از کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین فارس

آیین تجلیل از خادمان طرح اربعین حسینی(ع) بخش حمل و نقل مسافر مدیرکل دفتر گردشگری و زیارت استانداری فارس گفت: ستاد اربعین حسینی فارس با ۱۸ کمیته و با تلاش شبانه روزی کمیته حمل و نقل به عنوان یکی از ستادهای برتر کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان فارس)، آیین تجلیل از خادمان طرح اربعین حسینی(ع) فارس امروز، ۱۷ دی ماه در سالن امام خامنه ای (مدظله العالی) با حضور داریوش باقر جوان مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، فعالان حوزه مسافر و مسئولان استانی برگزار شد.

سید مجتبی علوی، مدیرکل دفتر گردشگری و زیارت استانداری فارس در این مراسم گفت: خدمت در طرح اربعین حسینی برکت زندگی خادمان است و یقینا پاداش زحمات توسط امام حسین(ع) داده می‌شود.

دبیر ستاد اربعین استان فارس ادامه داد: ستاد اربعین حسینی فارس با ۱۸ کمیته و با تلاش شبانه روزی کمیته حمل و نقل به عنوان یکی از ستادهای برتر کشور مورد تقدیر قرار گرفت همچنین فارس در طرح اربعین معین جنوب کشور بود و تمام مرز شلمچه پوشش می‌داد از این رو زائران اعزامی از استان جنوبی کشور به سفر اربعین توسط ناوگان حمل و نقل عمومی فارس جابجا شدند.

علوی با بیان اینکه فعالان عرصه حمل و نقل استان فارس در ایام اربعین با فداکاری شبانه روزی به زائران امام حسین(ع) خدمت کردند، اظهار کرد: ۲۴۰ هزار زائر از فارس به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اعزام شدند و ۱۱۰ موکب در این مسیر به همت مردمان این استان پهناور برای پذیرایی، اسکان و اطعام زائران برپا شد.

این مقام مسئول با اشاره به همجواری استان فارس به استان‌های مرزی جنوب کشور، اضافه کرد: به دلیل قرارگیری فارس در مسیر زائران استان‌های دیگر و کشورهای همجوار،  ۷۰۰ موکب در سطح استان فارس در ایام اربعین برپا شد و مردم دیار سومین حرم اهل بیت(ع) از زائران به نحو شایسته پذیرایی کردند.

گفتنی است در پایان این مراسم از خادمان طرح اربعین حسینی استان فارس تجلیل شد.