شناسهٔ خبر: 154930 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور از کمربندی شمالی شهر اراک

بازدید دکترخادمی مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور از کمربندی شمالی شهر اراک بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (استان مرکزی)، خیر اله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور درحاشیه بازدید ازکنارگذر شمالی شهر اراک ضمن تسلیت حادثه تروریستی کرمان گفت: تکمیل و بهره برداری از کمربندی شمالی شهر اراک که در سفر دولت به استان مورد تاکید قرار گرفته است، در اولویت کاری قرار گرفته و تلاش می‌کنیم منابع مالی آن را با سرعت تامین کنیم.

وی ضمن تقدیر از کلیه عوامل اجرایی این پروژه افزود: امروز این پیام را می‌دهیم که پای کار هستیم و با پیگیری تکمیل این محور شاهد بهره برداری از آن در آینده‌ای نزدیک خواهیم بود. 

مدیرعامل شرکت ساخت و زیر بناهای حمل ونقل کشور تاکید کرد: برای اتمام کل محور، بررسی لازم را انجام داده و کارهای باقی مانده را مانند اجرای ابنیه‌ها، نقشه برداری، معارضین، تقاطع‌های موجود و… برای برنامه ریزی و اتمام عملیات اجرایی این محور انجام شود. 

خادمی ادامه داد: تلاش می‌شود در هفته جاری با هماهنگی لازم منابع مورد نیاز برای اتمام کار تخصیص داده شود تا پروژه به اتمام و بهره برداری برسد و نتیجه مطلوب حاصل شود. 

عباس یوسف زاده سرپرست اداره کل راه وشهرسازی استان مرکزی نیز در این بازدید بیان کرد: پیگیر اجرای قرارداد تقاطع‌های پتروشیمی و انتهای مسیر در کمربندی شمالی اراک هستیم تا با کمک مسئولین، عملیات اجرای آن آغاز شود تا هرچه زودتر مردم شاهد بهر برداری کامل از این محور باشند.