به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ حسین جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در راستای اجرای نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی و پاسخگویی به مطالبات مردم، روز یکشنبه ۱۷ دی ماه ۱۴۰۲ به مدت دو ساعت با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) به سوالات و درخواستهای شهروندان استان رسیدگی شد.
جنتی تصریح گفت: در این ارتباط، تماسهایی از تهران و شهرستانهای مختلف استان برقرار و مسایل متعدد و مختلفی همچون اخذ سند مالکیت، واگذاری، مشکلات کمیسیون ماده ۱۲، وام ودیعه، بند م تبصره ۱۱ قانون بودجه ۱۴۰۲، مشکلات مربوط به خانوادهای چند فرزندی مشمول قانون، جوانی جمعیت و…از سوی مخاطبان مطرح، بررسی و حل و فصل شد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در پایان ضمن تاکید بر اینکه سامانه سامد با هدف تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات مؤثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاههای اجرایی راه اندازی شده است، گفت: شهروندان میتوانند در هر کجای کشور از طریق میزخدمت الکترونیکی، پورتال اداره کل، سیستم تلفنی ۱۱۱، (سامانه سامد) مشکلات خود را به سرعت در قالب درخواست، پیشنهاد، گزارش و ثبت شکایات به صورت مستقیم و غیر مستقیم پیگیری نمایند، همچنین مقرر شده است با توجه به تعدد درخواستها اداره کل بازرسی و پاسخگویی استانداری تهران یک جلسه دیگر تحت سامانه سامد برای پاسخگویی به متقاضیان قبل از سال ۱۴۰۳ برنامه ریزی کند.