شناسهٔ خبر: 154944 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان:

اراضی ملی استان اصفهان به ارزش ۲۲۰ میلیارد ریال رفع تصرف شد

سرهنگ امیرسعید باقری / اصفهان فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان از رفع تصرف اراضی ملی شهرستان‌های شاهین شهر و میمه و فریدن در مجموع به ارزش ۲۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ امیرسعید باقری فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ اظهار کرد: در روزهای اخیر، ۲ فقره تعرض به اراضی ملی و دولتی در شهرستان های شاهین شهر و میمه و فریدن شناسایی و از چنگال متصرفان خارج و رفع تعرض شد.  

وی افزود: براین اساس، در مجموع ۱۲ هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی این شهرستان ها با هوشیاری کارکنان فرماندهی یگان حفاظت اراضی استان اصفهان رفع تصرف فوری و به بیت المال بازگردانده شد.  

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان اصفهان با بیان اینکه ارزش این اراضی در مجموع ۲۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: اراضی رفع تصرف شده شامل زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در شهرستان شاهین شهر و میمه و اراضی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرستان فریدن بوده است.  

وی خاطرنشان کرد: مردم استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند.